Sv: Maistarternes veietråd!
Hei begge to! Tusen takk for oppmuntring! En trenger virkelig det når det butter i mot slik.... Og i dag kan jeg melde om gledelige tall: Ned TO KILO denne uka! Jeg tok to glass vin i går kveld, - så jeg er klar over at det kan komme til å vise seg at det var noe lave tall i dag, - men uansett så var det godt å se 72-tallet igjen. (72,5 i dag) Og SÅ mye kan vel ikke de to glassene utgjøre?? Har vært grodd fast midt på 74 lenge nå... Så i dag er jeg ved VELDIG godt mot! 
Jeg har gått to lange turer denne uka, - det kan jo være det som har utløst det? Håper det, for jeg vil veldig gjerne beholde fløtekaffen min.. Men stopper det igjen, - så er det vel ingen bønn, - da må jeg på partystopperleting.
Det kan jo være så enkelt som så at de første kiloene som slapp var rene vannkilo, - og at jeg trengte disse to ukene her på å få i gang fettforbrenningen igjen og? Time will show...
Veldig godt å være ferdig med tannlegen, Frøken! Jeg skal dit på tirsdag, - og krysser fingrene for at det blir et relativt kort besøk. Liker ikke tannleger... :S
Gratulerer med ny pers til deg og, Tasja! SÅ moro! Dere er kjempeflinke begge to!!! 
Ha en koselig helg begge to! (og alle dere andre...)

|