Sv: Grønt pulver
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Det kan hende. Jeg vet ikke helt hva du legger i 100 % rent da? Jeg spiser ikke optimalt i forhold til det jeg vet kroppen min har best av til enhver tid, men jeg spiser mye som er bra. Og så drikker du jo alkohol og røyker, og det gjør ikke jeg (dvs svært sjelden alkohol, da). Det er nok uansett en svært langsom prosess for mitt vedkommende, i og med ME'en. Men jeg synes i grunnen jeg har fått litt mer energi jeg også, så om det går smått, så går det i alle fall fremover - selv om jeg måtte droppe det grønne pulveret Jeg tror også D-vitaminen har hjulpet meg, forresten - for denne vinteren har vært lettere enn tidligere 
Ja, du har jo rett i det, jeg har jo mine svin på skogen! Med rent så mener jeg at jeg så godt som aldri spiser noe mat som er ferdigtilberedt, med tilsetningsstoffer, raffinert etc. Spiser stort sett bare rent kjøtt/fisk/fugl, egg, smør og rene grønnsaker. For mitt vedkommende betyr det dessverre ikke bare økologisk og sånne ting, men så rent som det for meg er økonomisk mulig.
Og så røyker jeg rullings, så om det finnes noen som helst skalering på sunnhet røykere imellom, så slipper jeg i alle fall litt unna med tanke på alle tilsetningstoffer som det er i ferdigsigg. Men det er nå en fattig trøst. Men nobody's perfect. 
Så bra at du føler mer energi! Vet ikke om mange som fortjener det mer enn deg!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|