Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 17:23   #8
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Sprekke for andres glede??

Huff, dette er trasig å oppleve! Det er liksom av sine egne at en vil ha støtte og oppmuntring, men det er ikke alle som er så heldige å ha det sånn hele tiden. Det er mulig at det er lavkarbo-greia de reagerer mest på og som virker skummelt på dem. Men du er veldig flink og fornuftig som har greid deg så langt til tross for slike verbale angrep.
Jeg tror også at de gir seg etter hvert, særlig hvis du viser at du tross alt spiser, bare det er etter lavkarboprinsipper. Noen legger litt for mye personlig ære i om hvorvidt andre spiser maten de har lagd og hvor mye de spiser. Det er jo deres problem. Så lenge du har forklart tydelig hvordan det ligger an, får de bare tilpasse seg om de fremdeles vil ha besøk av deg. De gjør nok det etter hvert. Men du får si klart fra om at selv om du spiser annerledes så er det ikke noe du behøver å bli angrepet for.
Stå på videre! Det er forresten ikke bare lavkarbofolk som ikke spiser kake, jeg kjenner flere som ikke liker det, og det er det ingen som kan si noe på.
Lykke til videre!