Sv: Grønt pulver
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Ja, du har jo rett i det, jeg har jo mine svin på skogen! Med rent så mener jeg at jeg så godt som aldri spiser noe mat som er ferdigtilberedt, med tilsetningsstoffer, raffinert etc. Spiser stort sett bare rent kjøtt/fisk/fugl, egg, smør og rene grønnsaker. For mitt vedkommende betyr det dessverre ikke bare økologisk og sånne ting, men så rent som det for meg er økonomisk mulig.
Og så røyker jeg rullings, så om det finnes noen som helst skalering på sunnhet røykere imellom, så slipper jeg i alle fall litt unna med tanke på alle tilsetningstoffer som det er i ferdigsigg. Men det er nå en fattig trøst. Men nobody's perfect. 
Så bra at du føler mer energi! Vet ikke om mange som fortjener det mer enn deg!
Tusen takk Photo, det betyr mye å høre det Jeg er veldig glad for at det hjelper deg, som sagt - for å ha lite energi suger!
Ja, da skjønner jeg hva du mener med rent Mitt kosthold blir i grunnen også stadig renere, nå som jeg begynner å få overskudd til å lage og ikke minst tenke ut mat 
Nei, nobody's perfect, og rullings er nok mye bedre enn ferdigsigg når man først skal røyke. Det var ikke meningen å henge deg ut altså, jeg tenkte bare på den sammenlagte mengden giftstoffer som skal ut ... Men jeg tenker at kroppen din til tross for dine sykdommer er i bedre stand til å skille ut giftstoffene enn min er 
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Jeg fikk også energi deluxe da jeg begynte med gress, alger og fanden oldemor. Jeg har gått på det i et par måneder(?) nå og formen er myyyee bedre! 
Så fint å høre, Kanutten! 
Jeg tar også disse sterke D-vitaminene - men jeg har bare tatt én pr dag jeg da ... Skal øke til to en liten stund nå tror jeg, for å forebygge vårslappheten jeg pleier å bli plaget av.
|