Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 17:44   #73
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Grønt pulver

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Tusen takk Photo, det betyr mye å høre det Jeg er veldig glad for at det hjelper deg, som sagt - for å ha lite energi suger!

Ja, da skjønner jeg hva du mener med rent Mitt kosthold blir i grunnen også stadig renere, nå som jeg begynner å få overskudd til å lage og ikke minst tenke ut mat

Nei, nobody's perfect, og rullings er nok mye bedre enn ferdigsigg når man først skal røyke. Det var ikke meningen å henge deg ut altså, jeg tenkte bare på den sammenlagte mengden giftstoffer som skal ut ... Men jeg tenker at kroppen din til tross for dine sykdommer er i bedre stand til å skille ut giftstoffene enn min er .

Ja, virkelig. Som om det ikke er ille nok å ha stoffskifteproblemer, så kan jeg ikke forestille meg hvordan det skulle ha vært å ha ME på toppen av det hele!

Opplevde ikke at du hengte meg ut, altså. Er ingen hemmelighet at jeg røyker. Og enn om jeg ikke kan forestille meg at jeg kommer til å røyke hele livet mitt, så tror jeg at det faktisk har vært med på å gjøre at jeg har vært i stand til å være så rigid på kostholdet mitt som jeg faktisk har vært! Røykeslutt kommer, men en ting om gangen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat