Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 18:00   #16
Tittit
Gjest

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Vi er voksne mennesker absolutt Jeg antar du har lest nok tråder om argumenter hvorfor IKKE skeie ut på denne måten når man fremdeles er i vektnedgangsmodus. Konsekvensen har i noen tilfeller vært katastrofal - noen har ikke klart å slutte med karbomat og brukt laaang tid på å komme seg tilbake feks - dette er det jeg anser som den mest alvorlige konsekvensen.
Hva du gjør når du er ferdig med vektnedgang er en helt annen historie - da må du som alle oss andre finne en vedlikeholdsmetode som fungerer i hverdagen, med og uten utskeielser

Forstår ikke hva du mener med at vi "skremmer bort mange". Forumet er fritt for alle - og om man ønsker kun EN type tilbakemelding får man heller la være å poste er min mening. Det at du føler du er på rektorskontor har mest med deg og din oppfatning av tilbakemeldingene å gjøre enn hva som blir sagt - du kan jo velge å se at du har vært så heldig å få mange tilbakemeldinger på godt og vondt og at temaet engasjerer mange - så det kan jo være en bra ting Vil du bare ha positive forsterkningssvar ville jeg heller snakket med en god venninne eller lignende - om det da er ønskelig å unngå de som er kritiske til dine innlegg

Hvis du ønsker å skeie ut 2-3 dager hver mnd - vel, så gjør det. Du MÅ ikke fortelle forumet om det

hehe.
for det først så informerer jeg ingen om at jeg skal spise noe usunt 2-3 ganger i mnd.
for det andre så skal en tilbakemelding være saklig.
for det tredje , hvorfor argumentere med at så mange får vektstans til og med vektøkning av alle disse små ting som blir diskutert. si heller til folk at om de vil, så burde de forsøke å lære av det de selv opplever med sin kropp. Hvorfor skal alle lære og gå ut fra en mal.
det burde vært mange flere maler fordi det finnes så mange kropper.
så det jeg skrev i tråden var ingen spørsmål om jeg ville vite hva dere mener om mine avgjørelser men om hva dere tenker om saken.
det er stor forskjell

Svar med sitat