Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 18:23   #20
Greddy
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sprekke for andres glede??

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Det hadde vært uhyre interessant om forumets menn hadde hatt kommentarer til dette med familiepress. Jeg lurer på om det er den forbannede dårlige samvittigheten vi kvinner ofte har i forhold til dette å glede/tilfredsstille familie og venner som skaper problemer i slike sammenhenger.

I den perioden jeg gikk ned, valgte jeg å takke nei på nei-mat og ja på ja-mat. Om de ble fornærmet vet jeg ikke. Og jeg brydde meg veldig lite om det. Når det ble diskusjoner, så er jeg bastant og vant alltid diskusjoner, om det såret folk, jeg ga f'n. Det må sies at det hjalp at jeg er en introvert mann og er ikke redd for å holde meg alene, slik at jeg ikke brydde om at alle måtte like meg. Om valget var mellom sosialsamværelse og utskeing eller holde på dietten, så valgte jeg først dietten. Det må sies det ble stor motstand hjemme i begynnelsen, men jeg satte foten ned. Om de hater meg for det så for det være sånn.

Nå som jeg ikke skal ned noen kilo mer, er det mer omvendt, jeg skeier ut av og til om helgene(men holder fortsatt under 150g kh) og holder strikt lavkarbo på hverdagene.

Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat