Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 19:05   #25
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Sprekke for andres glede?

Takk, Greddy, en frisk måte å gjøre det på, synes jeg.
Trj, du har helt rett, vi har lett for å bry oss for mye om hva andre mener. Sol-Angelica, jeg håper det går seg til etter hvert.
Det er virkelig for ille at slike ting skal gjøre at en kvier seg for å gå på besøk til noen en ellers er glad i, bare fordi matvanene ikke er helt A4. Er det heller ikke mulig å få foreldrene dine til å forstå dette? Jeg tenker at det kunne gjort det lettere.
Nå har du prøvd å forklare, uten å få noe gehør. Kanskje best å gå over til å bare si nei takk? Ikke la deg gå inn i noen diskusjoner om det. Vær trygg på at det du har valgt er rett og bry deg ikke om at andre har problemer med det. For det er deres ansvar! Du har forklart og det er det.
Men fortsett å stå på. Koster det for mye energi å gå på besøk til dem, får du heller avstå. Ta vare på deg selv, du er så flink med dette, så det er absolutt oppmuntring og ros du skulle fått, ikke dette.
Rett opp ryggen og vit at du har oss bak deg!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat