Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 10:43   #72
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Å, jeg kunne klemme legen din også!

Hun høres ut som et ordentlig menneske! Som jeg tror er det fineste jeg kan si om noen jeg ikke har møtt.

Og dette er helt overfødig å si til noen på lavkarbo-kjøret; D-vitaminer tas lettest opp sammen med fett, siden de er fettløselige. Dette er forsåvidt tiden på året da alle d-vit depoter er på bunnivå, leeeenge siden august og enda litt til sola er sterk nok til å lage d-vit av her nord.

Det har forresten sneket seg inn i mitt hode en ide om moden ost, apropos noe du har skrevet over her, at kanskje det finnes mer moden ost enn langtkommen brie, hva med den eldste parmesanen på 36 mndr? Personlig foretrekker jeg 24 mnd som er mindre salt-grynete, og den er vel også eldre enn brie som maks har 3-4 mnd på baken...

Og jeg ser at hvis jeg kommer på et tips som er billig eller enndog gratis, blir det kryss i taket.

Det er hun virkelig! Jeg tror at noe ligger i at hun selv har hatt pcos (eller, ingen blir jo friske fra pcos, men symptomfrie), og har også hatt problemer med stoffskiftet. Hun relaterer! Hun jobber veldig tett med Hexeberg i forhold til kostholdsråd, og hun konsulterte faktisk henne direkte i mitt tilfelle, ettersom jeg var et temmelig vanskelig tilfelle i forhold til insulinrespons ..! Jada, jeg er en juvel! Sjelden og alt det der!
Og jeg har aldri i mitt liv opplevd en så behagenlig gynokolog. Ingen synes det er gøy med en underlivsundersøkelse, men en lege som får det til å føles like overkommelig som å kikke en i halsen er noe for seg selv.

Ikke snakk om moden ost, eller ost at all! Jeg får sviende kløenede rosacea-utslett i ansiktet og en mildt sagt urolig mage av ost, og det er en liten sorg, altså. Jeg er nemlig ostoman av rang ..!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat