Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-04, 11:58   #386
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Radio, tv og Karbojunkie på kontoret? Høres ut som det er litt av en jobb du har Anne! Joda, jeg skjønner at det er slitsomt å skulle fylle 1000-tråden nesten helt alene men....

Jeg skal snart ut i solen. Tenkte å legge meg toppløs på terassen slik at gravemaskinmannen ikke får gjort noe...he-he!

Skal trene styrke i dag, men tror jeg drøyer det litt, i tilfelle det blir dårligere vær på ettermiddagen. Passer bedre med inne-trening da. Nå tenkte jeg å angripe yoga-boken i solen. Minstejenta er i barnehagen, eldstejenta er på badetur med snille tante (min bestevenninne er min manns søster - med like store barn omtrent - praktisk!). Så var det gravemaskinføreren og jeg igjen da...