Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 14:34   #27
jvsandem
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
jvsandem er ny på veien

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Jeg har nå prøve Campkilo sitt pulver i 5 uker. Dvs, 3 uker på ren pulverkur, så de neste 2 der jeg stort sett har drukket shake til frokost og lunsj, spist en middag stort sett bestående av lavkarbomat, og så shake til kvelds. Enkelte dager har jeg også spist egg og bacon uten brød til frokost, og noen dager en salat til kvelds.

Har også hatt noen dager med skikkelig middag med poteter og alt som hører til, ja til og med pizza har jeg spist, men da med karboblokkere før middagen.

Resultatet taler for seg. Jeg starta for 6 uker siden på 129,2 kilo, i dag veier jeg 114,6. De første 12 kiloene forsvant iløpet av de 3 ukene på ren pulverkur, så gikk jeg en liten kilo opp igjen den første uke der jeg spiste noe mat, og så har det gått nedover og nå er jeg altså 14,6 kilo lettere enn da jeg startet.

Nå skal jeg gå 3 uker på ren pulverkur igjen, og så får vi se.

Det finnes ingen miralker her i verden, og jeg vet at livsstilen må endres. Vekk med potetgull og sjokolade, ihvertfall i de mengder jeg har spist det tidligere, og inn med mer kjøtt og grønt.

Og til slutt: Det er ikke alt som fungerer for meg som fungerer for andre, og det er ikke alt som fungerer for andre som fungerer for meg. Men det som er et faktum er at Campkilo sin pulverkur har fungert greit for meg, og jeg må si at jeg blir en smule forbannet på personer som hevder at dette bare er bløff. Jeg gidder ikke nevne noe navn her inne, men damen jeg snakker om har en helt egen lavkarboside på nettet, og det henvises ofte til henne her inne.

Hva er vitsen med å rakke ned på andre mennesker som har funnet en annen vei til å nå målet?

jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat