Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 15:02   #32
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Leste du det første innlegget mitt her i tråden? Der jeg skriver om hvordan det har fungert hittil? Der jeg skriver at vekten har stabilisert seg og endatil gått litt til ned etter at jeg begynte å spise noe mat?
.

Gratulerer med dagen a. Du skriver du har gått på en kur i noen få uker og spist vanlig enda ferre uker. Også tror du vekten har stabilisert seg?

Grunnen til at det finnes tusenvis av jo-jo slankere her i verden er jo nettopp fordi dem går på en fantastisk pulverkur. Raser ned 12 kilo på få uker. Så går dem over til vanlig mat og har gått opp igjen 12 kilo første året og ofte 5 kilo ekstra enn dem begynte på.

Her snakker vi ikke om noen få uker som du prater om. Heller ikke 3 måneder du skriver om litt lenger ned. Men et eller to år!!!

Jeg ser du har bestemt deg, og det er helt klart opp til deg hva du ønsker å gjøre. Det legger jeg meg absolutt ikke borti.

Men når du skriver at det er såå stor forskjell på de forskjellige kurene må du virkelig sette deg litt mer inn ihva du skriver om. Det er jo selvfølgelig ikke noe vidunderlig i campkilo som ikke finnes i noen andre pulverkurer.

Stort sett alle disse kurene inneholder vitaminer, mineraler og det kroppen trenger. Dem ligger rundt 800-1000kcal i døgnet. Har ganske mange karbohydrater. Mye søtningstoffer osv.

Om du mener campkilo er så fantastisk forskjellig fra alt annet håper jeg du kan henvise til kilder som beskriver dette, og hva denne inneholder som ingen andre har.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat