Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 15:31   #33
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Gratulerer med dagen a. Du skriver du har gått på en kur i noen få uker og spist vanlig enda ferre uker. Også tror du vekten har stabilisert seg?

Om du mener campkilo er så fantastisk forskjellig fra alt annet håper jeg du kan henvise til kilder som beskriver dette, og hva denne inneholder som ingen andre har.

Nei, jeg tror ikke vekten har stabilisert seg, jeg VET jævla godt at jeg må legge om hele livsstilen min for å holde vekta nede.

Det jeg ikke skjønner er denne fanatiske trangen enkelte har til å rakke ned på alt som ikke er nøyaktig det samme som de selv driver med. Jeg kunne aldri tenke meg å skrive noe negativt om hverken lavkarbodietter eller andre dietter av den enkle grunnen at jeg respekterere andres valg.

Nå skal jeg som sagt etterhvert over på ren lavkarbo, men jeg kan ikke akkurat si at personer som deg virker særlig inspirerende med din belærende og nedlatende væremåte ovenfor personer som mener noe annet enn deg, og som har hatt andre erfaringer enn deg. Godt at det er mange andre hyggelige mennesker her inne. Har ikke vært medlem så lenge, registrerte meg faktisk i går, men har lest mye her inne lenge.

Og om du mener at Campkilo overhodet ikke funker så kan du kanskje heller komme med noen eksempler på folk som har gått opp igjen alle de kiloene de har mistet, eller sågar 5 kilo mer som du så flott skriver? Hva med for eksempel Roger1970, som faktisk har gått ned 40 kilo? Er det bare noe han innbiller seg?

Som tidligere sagt her i tråden: Jeg tror ikke på mirakler. Jeg vet altså at ting må forandres, og at jeg ikke kan gå tilbake til det kostholdet jeg hadde tidligere. Men det gjelder vel for deg også? Kan du gå tilbake til et kosthold med vanlig karboinnhold, la oss si 150-200 karber om dagen? Tror du at du ville forblitt like slank da?

jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat