Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 17:17   #35
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Jeg har forsøkt diverse kurer selv jeg, og de har ikke funka. På Nutrilett gikk jeg ned 2 kilo på 3 uker, på Go123 gikk jeg ned 3,2 kilo på 4 uker.

Fakta er at jeg på de tre første ukene på Campkilo gikk ned over 12 kilo. Men om jeg klarer å holde meg der er selvfølgelig helt opp til meg selv. Går jeg tilbake til å trøkke i meg 250 gram potetgull og en stor sjokoladeplate annehver dag sier det seg selv at det går rett til helvete igjen.

Poenget her er at Campkilo påstår de er lavkarbo, noe det definitivt ikke er. Dette er et lavkarboforum og når det påstås at det er lavkarbo så sjekker vi det og når det ikke stemmer så skriver vi det.

Poenget her inne er god helse og pulverkurer er aldri god helse, det er en rask måte å komme ned i vekt på, jobben begynner jo etterpå når man skal stabilisere vekten og holde den.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat