Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 19:10   #6596
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvordan virker valium på kroppen?? Hvis du har brukt det, hvordan føles det i kroppen?

Tok en tablett i dag siden jeg har en trist deppedag og ikke hadde helt kontrollen på meg selv og mine følelser .... Men kjente ikke noe spesielt jeg.

Da jeg tok det før, så fikk jeg en sånn deilig avslappet sløv følelse i kroppen min, så jeg slapp å forholde meg helt til realiteten.

Men det har jeg ikke følt i dag. tok bare en, tok gjerne to før.

kanskje de er for gamle, og at virkningen avtar da

Virkningen vil avta når medisinen er gått ut på dato. Den følelsen du beskriver som du fikk før er vel slik de fleste vil reagere på valium, og andre benzodiazepiner. Det er derimot ingen løsning på problemer, noe du sikkert vet, så jeg skal la være å komme med noen moralpreik.
Om du ikke føler noen virkning så sjekk datoen, ta eventuelt en til. Mange faktorer kan spille inn på effekten, som hvor lenge du har brukt det og dermed toleranse, datostempling, og så kan virkestoffene bli saktere tatt opp i systemet av diverse grunner.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo