Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 20:20   #41
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Da må jeg nesten få lov til å spørre deg om HVOR Campkilo skriver at det er en lavKARBOdiett? Jeg har lest at det er en lavKALORIdiett flere steder, men intet sted inne på campkilo.no har jeg sett noe om at det er en lavKARBOdiett. Så kanskje du kan vise meg hvor det står?

Jeg vet veldig godt at jobben begynner når jeg nå etter de neste tre ukene skal over på "normal" mat, og det er faktisk grunnen til at jeg registrerte med her inne. Men når jeg ser hvilken negativitet som møter meg her så føler jeg meg ikke akkurat velkommen...

Det står under informasjon at dette er en ketosediett. I reklamen i begynnelsen når produktet ble lansert så ble det fremstilt som en lavkarbodiett men jeg ser at de har endret informasjonen siden starten. Jeg skrev nemlig epost til de og ba om informasjon om hvordan de kunne påstå at dette var lavkarbo.

Det er fint å se at de har endret informasjonen, men det hadde jeg altså ikke fått med meg.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat