Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 22:25   #11
Tiril77
Seniormedlem

Tiril77 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 48
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Kroppen tror den sulter ihjel!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Syns ikke du spiser særlig "ordentlig" mat som metter... yoghurt og salat er ikke særlig proteinrikt heller (selvfølgelig avhengig av mengde).
Du bør spise protein og fettrikt etter trening. For meg hjelper det med en atkins-bar etter trening hvis jeg føler meg sulten, det holder til jeg kommer hjem og får ordnet meg et ordentlig måltid fast føde (ikke flytende som yoghurt )
Entrecote, nakkekotelett, grillet kylling med skinn, laks osv har fine sammensetninger med BÅDE protein og fett i seg

Ser du er litt som jeg - er mest glad i mat som kan "drikkes" - og det tror jeg ikke holder i lengden... så mer tygge-mat enn drikke-mat er vel mitt personlige råd i forbindelse med trening

Jeg er ikke såå glad i fet mat nei, så jeg tyr nok heller til andre alternativer men jeg skal prøve å få i meg mere fett kjøtt Atkinsbarer var en god ide å ha med på trening.. Har bestilt 3x 5 pakninger, så da har jeg en liten stund i hvertfall

Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat