Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 22:57   #44
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Atkins barene?

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Advantage er ment å kunne fungere som mellommåltider. Endulge er mest til kos.

Angående frakt på Netrition: det er ulik frakt alt ettersom hvor stor pakke du skal ha og hvor mye du skal bestille. De regner ut etter hvor mange kilo som skal sendes.

Vitshop, Kinsarvik etc er rådyrt. På kinsarvik betaler du det samme for en pakke med fem barer, som du ville gjort for 4 pakker med 5 barer på Netrition.com. Men selvsagt, skal du bare ha en pakke og ikke så mye skjønner jeg at man synes Netrition er dyrt. Selv bestiller jeg mye når jeg først bestiller. hender også vi er flere som bestiller sammen slik at vi deler på frakt og toll.

iherb er også rådyrt. Eksempel: 1 fem pakning med Caramel Mousse barer fra Atkins koster 11,37 USD. Samme pakken på Netriton koster 5,29 USD. Det er en forskjell på 6,08 USD eller 38 norske kroner. Men jeg aner ikke hva frakten kommer på på iherb, mulig den er såpass mye billigere at det likevel lønner seg.

Hæ? De barene koster 6,39 på iherb. Så det er en forskjell på 1,10$. Man betaler 4$ i porto på pakker opp til 1,36 kg og jeg bestiller alltid for under 200 $. I forhold til å bestille på nettrition er det veldig billig. Jeg hadde tenkt å bestille samme varene der som jeg bestiller på iherb. Det ble nesten 3 ganger så dyrt.

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat