Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-05, 23:25   #8
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 52
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

jeg er tilhenger av pulver av to grunner

- det er fysisk umulig å stappe i seg nok kyllingfilet til å dekke mitt behov for protein

- det er helt klart billigere pr gram å spise pulver enn kyllingfilet.

men, når det er sagt. pulver skal være TILSKUDD for å dekke opp for det man ikke klarer å få i seg gjennom et vanlig kosthold.

Sitat:

g pleier å ta en proteinshakes istedet for mat når det er hektisk på jobb, går dette greit..?

et fullverdig måltid består av prot/(kh)/fett, det vil derfor, som mofe sier, ikke være riktig å erstatte det med bare en prottis shake. allikevel er det mye bedre enn å spise pølse i brød (lompe for dere østlendinger), eller å la VÆRE å spise.

tips her er å anskaffe måltidserstatter. nå er det mulig at disse inneholder for mye kh for din diett, men her finner du i hvertfall et eksempel mealtech

hede (som sitter å slurper i seg sin fjerde prottis-shake for dagen. nam!)