Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-04, 14:34   #35
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Venter du på en sex-skandale på danseplattingen eller hva Lise? Må nok skuffe deg. Var kun innadrettet, mental virksomhet som foregikk der. Yogaboka er bra!

Nå har sola gått bak alle skyene, jeg har fått fregner og blitt sett av gravemaskinføreren . Da får jeg være fornøyd. Prøvde med selvhypnose, men jeg hadde ikke kommet mer enn et par trinn ned i trappa før det var hoing og skriking om vannledninger o.l. "Er det mulig å få fred?" tenkte jeg å rope, helt til jeg kom på at de jobbet for mitt beste også...

Anne: Vi er 4M. Mads, Merete, Minda (nesten 7 år) og Maja (2,5 år). På all post som skal til oss, så står det 4M + etternavnet vårt. Bokstaven min ER MMMMMMMMMM. Det skal du få merke på MUP også, der jeg har tenkt å innføre 6-M-rapporteringssystem!!!

Nå har vi to tråder å sprelle i (denne + 1000-tråden). Nå kan vi holde det gående hvor lenge som helst. Trenger ikke snakke om karbohydrater i det hele tatt! Ha! Så behagelig!