Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-04, 14:56   #37
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Men du.... åsssn går det med MSN`en din?

Den har jeg tenkt å boikotte! Det er jo bare for to og to det! Nå kan vi snakke sammen mange. F.eks. vi to, Lise......

Har hørt Mills-reklamen ja. Men nå har ikke de så mange produkter som jeg synes det er verdt å reklamere for, så.

Jeg trenger hjelp til noe! Er det noen som vet hvor man får kjøpt glass som rommer 7 eller 8 dl? Nå lager jeg meg shake til lunsj i et 5 dl glass (ølglass stjålet av broren min). Men det blir så fullt og så sølete, for jeg skal ha oppi proteinpulver, melk, Biola, jordbær, olje og noen ganger frø. Slik at i dag lagde jeg i et litermål (mugge). Men så synes jeg det er stusselig å drikke fra ei mugge også. Kan selvfølgelig tømme i mindre glass, men ønsker meg veldig et stort glass. Jeg da.