Sv: Lavkarboreaksjoner
Jeg har fått lite reaksjoner fra folk som kjenner meg, men så er jeg nok litt som Adeleide beskriver, og ikke den enkleste å diskutere med. Og de vet at jeg er nørd, og går dypt inn i materien, og som regel vet hva jeg driver med. Og nå har jeg holdt på i snart fem år, så de fleste har vel skjønt at det ikke bare er et "påfunn" fra min side, i tillegg har jeg gått ned nesten tjuefem kilo, og det går ikke upåaktet hen, ettersom jeg har vært overvektig hele livet, og for første gang ever er mer eller mindre normalt slank! Dét er det kanskje verre å venne seg til, men jeg høster mye komplimenter, så det er win win i grunn!
Men når folk jeg knapt kjenner absolutt skal ta en diskusjon med meg, så får de som regel så hatten passer, det er så mange idiotiske inngrodde sannheter der ute, og folk flest fikser knapt et par velbegrunnede argumenter før de må bøye seg, og hute seg vekk med klikk.no-kunnskapene sine i fritt forfall. Men det er stadig sjeldnere at jeg gidder en sånn diskusjon, og det er i grunn lettere å få folk til å føle seg frekke, ved å presisere at kosthold virkelig er en privatsak.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|