Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 09:56   #36
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Sprekke for andres glede??

Opprinnelig lagt inn av Sol-Angelica, her.

De hadde ribbe så jeg tok med blomkål å laget blomkål mos(restene tok bestemor for å ha til middagen i morgen faktisk!... Til desser hadde jeg med en stor skål med lavkarbo sjokolademousse. Den skåla ble tømt for å si det sånn, å det var ikke bare jeg som forsynte meg Både besteforeldrene mine og min mor spiste den og de var svært fornøyde...

HURRAAAAAA! Fantastisk! Og den blomkålmosen ER jo bare til å dø for da!

Jeg pleier ikke å si så mye lenger, og jeg kaller det slett ikke lavkarbo eller sånne andre "skumle" benevnelser For jeg har oppdaget at dess mer jeg forklarer dess mer krangler de og skal diskutere.

Jeg sier bare at jeg har oppdaget at jeg ikke tåler sukker og stivelse, jeg. De fleste er egentlig så kunnskapsløse omkring mat og ernæring at de vet ikke hva det betyr engang, så da holder de fred og bare tenker at jeg har en eller annen matintoleranse. Og det er jo ingen som baker nøttekake til en nøtteallergiker heller...

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat