Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 11:39   #93
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Treningsfrik, her.

Må legge til at mine foreldre dreiv på sånn med meg da jeg var liten. Det utviklet seg til en årelang kamp som gjorde at jeg til slutt utviklet et så vanskelig forhold til mat at jeg ble underernært og så ut som en belsenfange. Det har brent seg fast i sjela mi enda den dag i dag, og jeg er 41 år, jeg kjenner det knyter seg i magen min når jeg hører foreldre si at barna må spise opp det de har på tallerken.

Samme bakgrunn og jeg ble feit i stede for. Eier ikke metthetsfølelse, for den måtte jeg undertrykke i så mange år!
Kan spise og spise og spise og så lenge det er noe igjen på tallerkenen, spiser jeg!
Her i huset ingen spise opp maten sin!