Sv: 6 kg! (opp ...)
Syns virkelig ikke du skal gi opp!
Det er jo så mye som kan gjøre at man går opp, selv om man er flink og spiser riktig.
Stress påvirker en veldig, i de periodene jeg er veldig stressa går jeg ikke ned noe, heller opp 
Medisinene kan gjøre at du går litt opp, evt at vekta står stille. Det er kjedelig, men må man gå på medisiner, så må man ... (Har gått på diverse medisiner selv opp igjennom årene) Men kanskje du kan slutte med dem etter ei stund på lavkarbomat? Mange som opplever det, har jeg skjønt! (Hurra!!)
Ellers så er min erfaring at magen blir stor av kunstig søtning og av for mye fiber Jeg kan bare spise små mengder kunstig søtstoff, og må koke alle grønnsaker o.l for at magen min skal klare å fordøye fiberne. Gjør jeg ikke det blir den som en ballong ...
Du skal jo IKKE være nødt til å skjære til beinet for å gå ned på lavkarbo da! Syns det er en god regel å spise når man er sulten, og gi seg når man er mett Passer meg utmerket, iallfall, selv om det innimellom kan bli bittelitt mer mat enn akkurat til jeg er mett Er jo så mye godt man kan spise på lavkarbo!
Har lagt inn dagsmenyene mine på diett.no jeg også, sånn som det har blitt foreslått her, og jeg har fått meg noen a-ha-opplevelser! Så det er verdt å prøve, om du ikke har gjort det alt 
Uansett, jeg heier på deg Lykke til!!

Er nesten på idealvekta, og er egentlig veldig fornøyd!
|