Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 14:47   #183
c@th68
Juniormedlem
 
c@th68 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 33
c@th68 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Opprinnelig lagt inn av suverene severina, her.

Slenger innom en gang imellom - men har ikke orket å skrive noe fordi det har egentlig gått fryktelig dårlig med min vektnedgang, er i grunn samme sted som jeg var i jaunar. Og det er faktisk ikke fordi jeg ikke har jobba med saken!

Nå har jeg imidlertid følelsen av at hvis jeg holder meg til fase 1 så vil mer skje.

Første gang jeg prøvde meg på SB så gikk jeg ned helt uproblematisk - denne gangen sitter kiloene som støp. merkelige greier.

Har uansett begynt å komme inn i nokså bra treningsrutiner, og det er iallfall ingen ulempe.

så krysser jeg fingrene for at et SB-kosthold med litt mer fett er det som skal til for at kiloene etterhvert skal bli borte.

Godt å se at noen henger med enda, selv om det er kjipt med ingen vektnedgang

Jeg har jo gått ned 3.5 kg. siden januar, men med tanke på at jeg har vært på Fase 1 i 8 uker (har jo hatt noen sprekker da men..), så er jo resultatet intet mindre enn deprimerende
Sist jeg gikk på SB, for over 1 år siden, gikk jeg ned 6 kg. på Fase 1 men klarte ikke overgangen til Fase 2 så bra, at jeg sklei helt ut.
Derfor har jeg ikke lyst til å begynne på Fase 1 igjen. Jeg må klare å legge om kostholdet mitt, leve med lavkarbo, for resten av livet, så er jo nødt til å innføre litt mere variert kost.

Kanskje det er noe du får i deg for lite av? Regner du ut hvor mye kalorier, proteiner, karboh. osv. du ligger på om dagen?
Det gjør ikke jeg, men har tenkt at det kanskje er lurt, så får jeg en viss oversikt og kan evt. justere i forhold til det

Uansett: stå på videre, dette skal vi klare!!!!!
Så flink du er som trener, det er jo noe kroppen trenger uansett!

__________________




c@th68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat