Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 17:30   #48
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Underlig reaksjon på sukkerfri barnehage ...

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Slik sett spiller det vel ingen rolle om sukkeret kommer fra kake, frukt, yoghurt eller annet snop? Sukker er sukker

Ikke helt enig.. Det er ofte kaker, selv om de inneholder det samme sukkeret som frukt, inneholder mange andre stoffer som er mer humbug.

Sukker er ille nok, men vi trenger da ikke gi ungene sukker OG humbug i tillegg?

Og dessuten.. Jeg er overbevist om at rent sukker er mye bedre enn juksesukker. Ikke bare vet, jeg har erfart det. Jeg var lærer for ei jente vi introduserte Feingolddietten for. Der var det kun ekte sukker som gjaldt.. Alt annet gjorde jenta omtrent evneveik, men ved Feingold nådde hun nivåer hun aldri hadde vært på før. Bare så synd det ikke varte... Det ble for komplisert å følge den.