Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 17:40   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange lidelser kan lavkarbo kurere?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg har ikke sett en slik oversikt her inne. Kan vi samle det her? Fint å finne frem til når noen vi kjenner plages med noe og vi vil anbefale lavkarbo.

Håper du legger stor trykk på KAN!! For det er mange som overhodet ikke har virkinger av lavkarbo på samme måte som andre har enorm virkning. Kroppen er mer sammensatt enn at man som så kan trekke en plage rett ut og sier at DEN skal leges NÅ ved lavkarbo. Feks jeg ble kvitt bulemien ved lavkarbo, andre blir det ikke. Noen ble kvitt anoreksi ved lavkarbo, andre igjen bruker lavkarbo tvert imot som et middel for å holde vekta nede, ikke for å bli frisk.
Noen ble kvitt allergier, andre igjen FIKK allergi fordi at kroppen liksom mer åpnet seg..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat