Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 18:09   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Epleformet kropp - redusére magefettet?

Det er i stor grad dårlig insulinfølsomhet som fører til abdominal fedme, og sånn sett er vel på generell basis et ketogent kosthold mest effektivt. Om du trives med å være i Ketose, så ville jeg i hvert fall forsøkt meg på Skaldemann eller Ketolyse en stund.

Husk at siden du linket til er Fedons, og han ligger mer moderat til i sine anbefalninger, så det han sier i forhold til insulin f.eks gjelder for alle lavkarboretninger. Dét det til syvende og sist handler om er hva du trives best med, og hva som funker for deg. Jeg vet for min del at jeg nok ikke hadde gått ned i vekt, eller i verste fall hadde jeg lagt på meg med et streit Fedon-kosthold, ketose er det eneste som funker for meg, mens for andre er det akkurat det som skal til! En fellesnevner er nok at mange bruker Fedon som vedlikeholdskosthold.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat