Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 19:17   #16
lillemeg88
Medlem

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Hva får deg til å "sprekke"?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Hm..... unnskyld meg..... men kaste opp med vilje? Er ikke det bulimi, beklager om jeg tråkker rett i salaten eller assosierer noe som ikke er tilfelle, men oppkast uten å være syk og som er frivillig er for meg bulimi. Hvorfor spise mer når du ikke takler å være for mett? Å hvorfor gidde lage mat, spise mat og så gå å kaste opp? Noe jeg ikke skjønner her? Er jeg treig eller. Jeg mener nå at det er både sløsing med tid og penger om du driver på sånt. Lag deg en meny som du må følge og kun den, for du har tydeligvis viljestyrke, men den brukes på feil plass.
Spiser du lavkarbo for å gå ned i vekt? Har du spist lavkarbo lenge? Hvorfor begynte du med lavkarbo? Jeg ble bare så satt ut av innlegget ditt, mulig at jeg overreagerer, beklager så masse for det. Men ble lei meg. Mat er et nødvendig ånde og det skal nytes. Vi skal like maten vi spiser og vi skal spise med god samvittighet.

jeg reagerte også på det innlegget.. jeg mener også at å kaste opp med vilje (hvis det skjer gjentakende) er bulimiske trekk! kan jo hende jeg (vi) har missforstått, men hvis det nå er slik at det er noe som skjer gjentakende, ville jeg oppsøkt lege da det kan føre til en rekke skader på kroppen, både fysisk og psykisk..!

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat