Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 21:04   #65
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Underlig reaksjon på sukkerfri barnehage ...

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Jeg er helt enig med deg! Lavkarbo for meg er ingen diett, men vårt daglige kosthold.
Og det handler jo ikke bare om hvorvidt barna blir overvektige eller ei?
Jeg har en sønn på 19 år, han er 185 høy og veier 60 kg. Og jeg skal love dere at han spiser utrolig mye shit....

Min sønn var også drøyt 184 høy og veide 65 kilo, radmager og skranglete på akkurat samme maten min datter ble sykelig overvektig på.

Kjenner jeg brenner litt for dette med kos/annerkjennelse=mat jeg....

Tenk om vi heller kunne gi barna positive opplevelser fremfor spiselig, virkelig gi dem en "mat er næring og drivstoff for kroppen" holdning, så mat ikke blir kilden til trøst/kos/annerkjennelse senere i livet.
At det å "unne seg noe" kan være opplevelse uten sukker...

Her snakker vi "etterpåklok" så det holder og jeg ER veldig farget av egne erfaringer, så jeg skjønner godt om noen synes jeg fremstår som litt fanatisk altså

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat