Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 23:30   #131
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Noen som har noen gode ideer til hvorfor jeg har hatt enormt med kviser på brystet og ryggen de siste to ukene? Jeg pleier aldri å ha mer enn maks en og annen og nå er det tjukt av dem og det er ganske ekkelt. Jeg liker å ha litt utringning, men nå går ikke det. Og om dere ikke nødvendigvis vet hvorfor, er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg gjør noe med det?

Har du begynt med en ny sjampo eller balsam? Eller en ny såpe? Slike ting inneholder ofte SLS, noe som har en stygg tendens til å gi urenheter Jeg ville bytta til produkter uten SLS (sulfater). Det gjorde både hodebunnen og urenhetene mine MYE bedre i hvert fall

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat