På gråten, gir opp!
Har fulgt lavkarbo-kosthold i litt over 2 uker, ikke gått ned noe i vekt enda jeg har gått fra og være brød (gjerne loff!) og pasta-elsker delux til å bare spise kjøtt,kylling,salat og grønnsaker....+ ost,rømme.. Magen har blitt bedre men that's it! Var så otimistisk i begynnelsen,men nå etter veiing er grensen nådd! (dere som kommer til å si; mål med målebånd!!! ja,jeg vet, skal kjøpe, men har ikke merket at klærne sitter noe løsere så har mine tvil om at jeg har blitt strammere...)
Når starter man å gå ned i vekt? Legger til at jeg trener moderat i tilegg. Jeg har også lavt stoffskifte, og fant nettopp ut etter masse googling at folk med lavt stoffskifte burde ligge unna/være moderat med melkeprodukter. Og det kan nok sikkert stemme i mitt tilfelle at det hindrer vekttap. Men hva nå? Hva i hule kan jeg spise, lavkarbo/ketose blir vel litt innviklet og følge for meg da? Legger til at jeg er student, hater å bruke lang tid på matlaging (og er generelt veldig utålmodig noe dere sikkert har skjønt etter å ha lest dette innlegget!) 
Hjelp? 
|