Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 11:12   #1
Nurse
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Nurse er på en erverdig vei

Vekten står stille men krymper i cm

Jeg undrer meg veldig mye over hvorfor vekten står stille, men så krymper man i cm? Nå står vekten min stille, men jeg merker det på klærne at jeg har blitt mindre. Har målt og gått ned ca 5 cm over rompa Har etterhvert begynt å lure mer og mer på hvordan dette lar seg gjøre.

Hvorfor vises det ikke på vekta når man går ned i klesstørrelser? Hvor blir det av fettet? Jeg trener ikke regelmessig, men tar meg et 2-3 gåturer i uken, så vektstagnasjonen kan ikke komme av at jeg bygger muskler. Hva skjer? Jeg har lett på forumet etter liknende tråder, og har funnet tråder som handler om dette temaet. Men jeg har ikke funnet svar. Noen som vet? Dette er HELT ubegripelig!

Sist uke fikk jeg mensen hvor jeg blødde veldig lite i forhold til tidligere. Hadde normal blødning første dagen, og veldig lite blødning de neste dagene. I den perioden gikk jeg opp en kg. Den kiloen ser ut til at det er vanskelig å bli kvitt. Har nå fortsatt 800gr av den kg, som ikke vil av(selv om mensen var over for 6 dager siden. Er det sånn at vannet som kommer i kroppen under mensen er vanskelig å få av seg? Jeg vet jo at de fleste får på seg 1-2 kg med vann under mensen, men hvor fort pleier dette vannet å forsvinne igjen?

Eller kan det være vinen jeg drakk på lørdag som gjorde utslaget på vekten? Jeg drakk vel ca 3-4 glass rødvin (min første lille sprekk)

Nurse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat