Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 11:32   #2087
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg synes dette var et litt unødvendig personangrep. Dersom Ada-Emilie har et vanskelig forhold til mat tror jeg ikke dette gjør det noe bedre (jeg vet ikke noe om hvordan du spiser, men fra kommentaren over skjønner jeg det sånn). Jeg har spist et nannahknekkebrød med ost til middag noen ganger når jeg har dårlig matlyst. Det betyr ikke at jeg anbefaler det som middag til alle andre. Man må da få lov å bestemme selv hva man spiser. Her om dagen var jeg deppa og spiste ikke mer enn et kyllinglår hele dagen. Sånn nå kan dere angripe meg og si jeg går forann med et dårlig eksempel.

Mye av poenget er vel at denne tråden skal være til inspirasjon og da bør man også legge inn skikkelige middager. Jeg er syk for tiden med lite matlyst så jeg spiste et knekkebrød med smør og en liten neve mandler til middag i går. Dette er en shitty middag både i mengde og næringsinnhold, ergo forteller jeg ikke om den middagen i denne tråden for den bør og skal ikke være til inspirasjon for noen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening