Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 15:33   #2091
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg synes ikke man skal prøve å kontrollere når andre skal legge inn sin middag. Det står faktisk: "Hva har du spist idag?" Og har man spist lite, eller noe annet man ikke er stolt av å vise frem, so what? Skal man bare vise solskinnsiden av seg selv og sine beste matretter? Jeg skulle ønske folk kunne passe på seg selv og ikke forvente at alle var lik dem selv i sine avgjørelser.Det er jo håpløst.

Her er 1. innlegget i tråden:

Opprinnelig lagt inn av smosje, her.

Siden vi noen ganger har litt probs med å finne nye retter/ spennende retter/ raske retter/ enkle retter/ rimelige retter/ flotte retter/ restemat-retter så starter jeg en tråd hvor vi kan fortelle hverandre hva vi skal ha til middag!

Så selv om du en dag synes du er kjedelig i matveien, så sleng inn likevel, for kanskje andre får en kjempegod ide!

Siden det er langt over (normal...) middagstid for de fleste, så begynner jeg tråden med å si hva jeg HADDE til middag

Idag, mandag:

* Hamburger (uten brød!) med smeltet ost, stekt løk, friske grønnsaker, en dæsj tacosaus og noen råstekte tomatskiver med basilikumdryss
* Dessert: Lavkalori/lavfett vaniljeyoghurt med div nøtter på toppen

Håper noen henger seg på fra i morgen!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1