Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 16:41   #98
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva er idealvekt?

Det jeg prøver si at du har jo flere ganger fortalt om dine problemer og hva som kanskje ligger til grunn for din tidligere nevnte anorexi, men du HAR jo fått hjelp for det og hvis du føler at du IKKE har fått nok hjelp så synes jeg du skal be om mer slik at du kommer ut av denne onde sirkelen du tydeligvis er kommet i. For med å kontrollere matinntaket ditt, samt være tilfreds med det, aner jeg at du ikke kommer til å kaste deg uti det ukjente igjen for å ta problemene ved roten. Da er det bedre for deg å holde dem i sjakk. Dessverre..

Slik ser jeg det, sånn på avstand. Håper uansett at du finner ut av saker og ting og føler deg vel på ALLE områder. Ikke bare dem du takler, som tilfeldigvis er matinntaket, men også alt annet i livet ditt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat