Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 18:10   #35
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Optimal Ernæring

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Hvordan blir fordelingen din mellom fett/karb/protein?

Jeg veier ikke maten og regner ikke ut, så det er jeg ikke helt sikker på hehe... Kanskje jeg burde teste litt for moroskyld når jeg har tid

Det jeg spiser fra dag til dag kan variere ganske mye da Pleier ofte å spise et par fiberrik med masse smør og ost når jeg er på skolen f.eks.
I helga lagde jeg hjemmelaget sushi også.. det er ikke heeelt lavkarbovennelig:P Men det er så godt, og ikke akkurat hverdagskost, så det unnet jeg meg med god samvittighet Brukte bevisst mindre klumper med ris til nigirin, og så tynt lag jeg klarte til maki'n, så fikk begrenset det litt da

Jeg har også blitt flinkere til å spise når jeg er sulten, og ikke til "vanlige" tider. Veldig behagelig egentlig. Men det kan ofte gå ganske lang tid før jeg spiser lunsj! Er ofte jeg ikke er sulten før klokka 3, og da har jeg spist frokost i 7-tia ..hehe... Men merker at de gangene jeg ikke får i meg egg i en eller annen form til frokost blir jeg sulten myye fortere! Men det skjer uhyyre sjeldent da! Standard prosedyre om morgenen er å sette på eggekokeren før jeg går i dusjen Gjør det nesten i søvne!

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat