Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 18:14   #3
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er IKKE rom for "juksedager" så lenge du går på Ketolysekuren. Det sies vel omtrent i klartekst i boka. Og du behøver jo ikke leve slik for alltid. Clouet er å finne ut av hva kroppen din tåler, og da anbefales det at du legger til karber litt og litt om gangen når du har kommet dit at du har oppnådd ønsket vekt.
Om du begynner å spise slik du gjorde før...ja da vil du også ende opp der du var før Torkil har skrevet om hvordan man kan takle overgangen i "Etter slankekuren".

Min personlig mening er at OM du ønsker å spise annerledes på dager som 17. mai, bursdag, julaften og andre høytidsdager, MÅ du være oppmerksom på vektoppgang, - OG at det blir litt vanskeligere for hver gang å få vekttapet igang igjen. Om du klarer å takle det uten problem - OG fremdeles går ned i vekt etterpå, så ser du etterhvert hva du kan tillate deg. For noen funker dette fint. Men erfaringsmessig er det dessverre ikke så enkelt for de fleste. Mange opplever platåfaser etter slike "juksedager", frustrerende ! Mesteparten av det man legger på seg er vannvekt, men allikevel; det funket så godt den ene gangen, så prøver man en gang til, og en gang til.... oftere og oftere, og så faller man helt av vogna. De årene jeg har vært med her (siden før Ketolysekuren) har jeg nok opplevd at det er få som får dette til. En av årsakene er at du setter igang søtsuget igjen, blodsukkeret kommer i ubalanse og da har man det gående.

Som sagt, det kan funke, - men i følge Ketolysekuren er det NEI

Må innrømme at jeg ble ganske skuffa over svaret, men sånn er det bare. Forloveden min drikker cola hver lørdag, men spist streng ketolyse kost resten av uka, å har gått ned 11 kilo på 4 uker. Jeg skal nok ærlig innrømme at ketolyse er noe jeg kun kommer til å holde på med til høsten, da er det over på fedon lindberg for både meg og gubben...

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat