Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 21:28   #16
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Epleformet kropp - redusere magefettet?

Opprinnelig lagt inn av Phrode, her.

Men er mer usikker på om Dr. Hexeberg sine oppskrifter er idéelt for meg i perioden hvor jeg går på shakene. Skal høre med en av kurslederne i neste uke.
Skaldeman er ikke noe for meg vil jeg tro. Jeg er veldig aktiv om dagene, og trenger da en del karbohydrater.
Har snakket litt med Dr. Hexeberg, og hun sa det var greit at jeg fikk 70-100 KH om dagen da jeg var i mye aktivitet.
Er nok ikke i ketose da, tenker jeg, men siden jeg trener såpass mye, er det bare bra med gode karbohydrater for meg.
Så jeg kan vel bare slenge på litt belgfrukter og/eller bær i oppskriftene til Dr. Hexeberg uten at det gjør noe for meg.
Eller... hva tror du?

Bare hive inn en liten kommentar, du trenger ikke særlig med karber selv om du er aktiv.
Om du kikker litt på treningsdelen av forumet her og leter opp innlegg fra bla BitTorres vil du finne masse nyttig info. Han løper bla halvmaraton på ketogent kosthold, Bjørn Ferry er ol-mester på lavkarbo og har gitt ut en egen kokebok bla
Så, karber er slett ikke et must

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat