Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 21:31   #47
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av helsefreak, her.

Jeg synes ikke det er så rart at hun som var testperson på TV2 Hjelper Deg hadde gått opp igjen. Hun hadde jo gått rett fra pulver og 800 kcal per dag til å spise "sunt". Jeg vet ikke hva dere tenker når folk forteller at de spiser sunt, men jeg tenker i alle fall frukt, mel osv. Og da er det kanskje ikke så rart at kroppen skyndet seg å legge på seg igjen når den fikk denne unike sjansen..

Jeg har selv gått på en VLCD-diett i 3 uker og gikk ned 7 kg. Jeg gikk forsiktig over til lavkarbo og fortsatte å gå ned i vekt. (dette er 1 år siden og jeg har fortsatt ikke gått opp igjen)

Så verden er nok ikke svart/hvit..

Men nå er det forsåvidt ikke det at hun gikk opp igjen jeg tenkte på. Det var utrolig mye kontroversielt med campkilo. Både markedsføringen, innholdet, det kraftige underskuddet og ikke minst hvilken forventninger den skaper.

Er enig i det at å gå på 800kcal i 25 dager helt sikkert fungerer. Og at man ikke kan forvente å holde vekten om man går tilbake til den gamle dietten.

Men dem påstår at det bare er feilmerking som gjør at dem ikke har godkjent den. Det er stoffer i pulveret som demper sultfølelsen. Det sto også på esken at dette var et ketosepulver. Riktig at man kommer i ketose, men ikke den sunne lavkarbo ketosen. Det er heller underskudd av kalorier.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat