Takk for at dere tar dere tid til å svare. Ja jeg har lest boka.
Hvis du , Komkarri, kan si meg åssen side i boka det står om egg er ok eller ikke ok å spise hver dag... så skal jeg gladelig slå det opp og be deg om unnskyldning for at jeg har lest feil.... MEN det står ingenting i boka om egg er sunt å spise hver dag eller ikke.
Ja jeg leser masse stoff om kosthold.. Men hundre eksperter sier hundre forskjellige ting... og kanskje lavkarboister tenkte annerledes...
Jeg trodde at dette var et åpent forum for lavkarbo.. og at man delte kunnskap og erfaringer... jeg trodde visst feil...
Nå høres jeg veldig kritisk ut... men jeg blir så lei meg at jeg nesten ikke tør å spørre om noen ting..
jeg vet at du, og mange andre her på forumet sitter inne med mye kunnskap om kosthold , og jeg synes det er helt fantastisk at du og andre tar deg tid til å svare. Og som regel er det et godt og utfyllendes svar... bedre enn å gi et "ja/nei" svar...
Jeg synes det er lite aktivitet her på forumet... kanskje det er mange andre som lurer på masse ting, men som ikke kommer på det i farta... jeg spør om det meste.. ikke bare for min skyld.. men for at andre også kan få rede på ting...
Når jeg var inne på dette forumet første gang.. synes jeg det var lite aktivitet..
Er alle her så kunnskapsrike at de ikke trenger å dele noe med andre?... eller kanskje jeg var dårlig med å bruke søkefunksjonenen...
Poenget er - dere kan svare eller la være.... enkelt og greit.. men ikke komme med uttalelser om at jeg har lest boka eller ikke...
Ja, jeg høres hissig ut... det beklager jeg... men prøv å forstå meg... 
|