Opprinnelig lagt inn av Chumpsy
Jeg trodde at dette var et åpent forum for lavkarbo.. og at man delte kunnskap og erfaringer... jeg trodde visst feil...
Er alle her så kunnskapsrike at de ikke trenger å dele noe med andre?...
Jeg synes det er lite aktivitet her på forumet... kanskje det er mange andre som lurer på masse ting, men som ikke kommer på det i farta... jeg spør om det meste.. ikke bare for min skyld.. men for at andre også kan få rede på ting...
Oiiiisann Dette var trist lesning....... og veldig urettferdig syns jeg. Ble veldig veldig lei meg nå jeg. Men jeg skjønner jo at du er fortvilet.
At det er liten aktivietet kommer av at det fremdeles er ferie - hos oss begynner ikke skolen før om enda 2-3 uker. Mange medlemmer er bortreist ser du.
Nå det gjelder eggespørsmålet - Jeg har dessverre lånt bort boka mi jeg, - så akkurat hvor det står og i hvilken ordlyd kan jeg dessverre ikke si - men det er kanskje noen andre som kanskje har boka og kanskje vil svare....