Sv: Grønt pulver
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Tror definitivt jeg også skal bestille disse d-vitamninene altså...
Skader ikke å prøve 
Har du sjekket d-vitaminnivået ditt? Jeg aner ikke noe om overdosering, altså. Men jeg har lettere mangel, sammen med noe så sjelden som kalsiummangel, så jeg håper på å få begge verdiene retta opp med d-vitaminer, ettersom d-vitaminet er helt essensielt for å stimulere kalsiumproduksjonen. Men sånn ellers er jo de norske anbefalningene og grenseverdiene latterlige. I Sverige sier man at fra 125 og opp er et sunt nivå, mot i Norge hvor nedre grenseverdi ligger på 35-50 (sesongavhengig). Tydeligvis snakker man her på bjerget om å i minste fall opprettholde livsfunksjonen. Stilig ... not. 
Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.
Dette høres ut som noe for meg.... Fikk smake i helsekosbutikken, det var godt - men dog blandet med juice
Lurer på: Tar dere dette med vann på tom mage hver dag?
Og hvilken sort bruker dere? Der var flere å velge mellom..
Jeg tar det mens jeg setter på kaffe på morran, bare. I vann på fastende mage. Fort gjort! Jeg synes heller ikke det smaker det minste vondt, og sørger i tillegg for at vannet er iskaldt. Da lukter det bare litt henna, og smaker typ ingenting.
Jeg fikk kjøpt en påbegynt boks av ei venninne, Purely Greens. Får se etterhvert når jeg trenger mer om jeg finner noe tilsvarende på iherb, eller lignende, for prisene er veldig høye på helsekost i Norge.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|