Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 12:32   #51
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lov med juksedager?

Det er det som er problemet med ketolyse. Kuren i seg selv er ekstremt effektiv for å gå ned i vekt og få kroppen iorden igjen etter karboklusserier, men de aller fleste av oss greier ikke/VIL ikke leve på ketolyse resten av livet. Vi ønsker å ta oss en sjokolade av og til, vi ønsker å spise en brødskive og en potet av og til uten at det er den store krise. Og siden ketolyse i bunn og grunn tapper kroppen for masse vann, så straks man begynner å spise litt mer karber så POFF øker man kjapt opp i vekt, i tillegg til at ketolyse ikke greier å romme "utskeielser" fordi ketosen får mindre effekt for hver gang man går inn og ut av den.

Men det er jo bare å prøve seg fram da. Så lenge man ikke skeier ut annenhver dag, men kun på 17.mai, julaften og påskeaften så går det nok heeelt sikkert veldig greit på ketolyse også. Det er verre når utskeielsesdagene blir 17.mai, julaften, påskeaften, bursdagen din, samboerens bursdag, ungenes bursdager, alle venners bursdager, venninnekvelder, hver gang en kollega har bursdag, når hunden har vunnet lydighetskonkurransen og bestemor har 90årsdag, + at man blir invitert i periferie slektningers konfirmasjoner og dåper og så kommer det ett bryllup etc. Da er det plutselig maaaange grunner for å stappe i seg kake og boller. Jeg levde ketolyse-ISH i nesten to år, men unnet meg utskeielser på lørdager av og til, mest for psykens del. Er sikkert derfor det to meg to år å kvitte meg med 55kg når det har tatt andre 10-12 måneder p åstreng ketoylse å gjøre det samme.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat