Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 12:48   #54
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Btw så tillater faktisk atkins (tror jeg, har lest så mye "forskning" i det siste at jeg går i snurr) nå ett halvt eple eller små porsjoner frukt med lavt karboinnhold. Uten at jeg har lest så nøye over hva frukttilatelsen egentlig gikk ut på der så er min personlige mening at siden Atkins og ketolyse er tilnærmet like så burde det være rom for bittelitt frukt også på ketolyse, bare spis frukten med ett par tre nøtter og ikke mer enn ca. 5-6 karber av kvota på 20 gram

JADA, noen kommer sikkert til å steile her, men frukt er GODT da, og så lenge man spiser det med fett og ikke så veldig ofte så kan man vel prøve det. Man kan jo bli dritalei av kun overjorda grønnsaker når man spiser det til hvert måltid.

Det må vel for eksempel gå an å røre opp noen jordbær eller bringbær å ha de på fløte pannekakene? Ikke sånn hver dag, men når man skal kose seg skikkelig!! Vet at jeg sikkert får masse kommentarer nå at "nei fy det går ikke".... hehe

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat