Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 12:56   #58
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Det må vel for eksempel gå an å røre opp noen jordbær eller bringbær å ha de på fløte pannekakene? Ikke sånn hver dag, men når man skal kose seg skikkelig!! Vet at jeg sikkert får masse kommentarer nå at "nei fy det går ikke".... hehe

Bringebær får du faktisk spise på ketolyse da :P En porsjon bær om dagen står det i skriften er bare bra. 100 gram bringebær inneholder ca. 3 - 3,5 gram karbohydrat. Kjør på. Torkil har sagt en typisk dagsmeny på ketolse kan være "egg og bacon til frokost, kjøtt og saus med grønnsaker til middag og vispet krem med bær til kvelds" De boksene man får kjøpt til 29 kroner på rema nå med bringebær inneholder 125 gram bær. Det holder til noen koseporsjoner

Jordbæra ligger litt mer i grenseland. 100 gram jordbær inneholder 7-8 gram karbohydrater. Kjøper du en sånn kurv så veier den 500 gram, og jeg vet ikke med deg, men er bæra veldiiig god så stopper ikke jeg før kurven er tom altså, og da har jeg fått i meg 40 gram karber bare fra bær

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat