Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 12:59   #60
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Da har jeg to spørsmål

1. Jeg trener allerede 5-6 dager i uka, noe mere enn det kan jeg vel ikke akkurat trene?
2. Om jeg ligger lavt i karbohydrater (noe jeg alltid gjør, aldri vært over 15) hva skader det da å veie opp 20 gram bringbær å fortsatt ikke gå over 15 karbo? Jeg bare lurer, for akkurat det klarer jeg bare ikke å forstå.

1. Joda, mer kan du jo trene bare du har kapasitet Jeg har vært oppe i 11 treninger i uka på det meste. Anbefaler det ikke og det er ikke gjennomførbart for folk med familie og store forpliktelser i lengden. Dessuten sliter det på kroppen om man ikke vet nøyaktig hva man gjør.

2. Det skader ikke noe som helst om du spiser 15 eller 16 karber altså. Om du spiser kun 20 gram bringebær så er det ikke mange mikrokarbene, så du kan sikkert fint spise de 20 grammene uten å kutte ut noe annet

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat