Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 14:41   #436
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Fero, her.

Hallo til dere som er igjen! Tror det er stille her fordi flesteparten av innleggene kom fra bare et par personer, og de har kanskje falt fra?

Men det er da noen igjen også, som innbitt karrer seg videre!

Det skal sies at det ikke er med glede eller motivasjon, for vekta går fortsatt ikke riktig vei. Fra der tickeren min står nå (-2.7kg) som var for en uke siden, er det i dag bare -1kg totalt. Jeg blir seriøst GAL!!!!

Ett skritt fram og to tilbake, sånn fortsetter det. Etter at jeg kuttet ut brøderstatninger går fordøyelsen fullstendig i stå. Jeg tisser hundre ganger om dagen (og om natta, gjesp), men det er liksom det.. Skal prøve å bestille meg pulver til en grønn shot på iherb så fort jeg får penger, men jeg føler jeg virkelig kunne trengt en detox. Noen som har erfaringer med dette?

Jeg er her jeg men siden vekten står litt stille for tiden har jeg ikke brydd meg med å skrive så mye, men leser på forumet flere timer om dagen

Hard mage hadde jeg problemer med en stund, synes en skje cocosa eller en skje linfrø oppløst i litt vann hadde god effekt på fordøyelsen

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat