Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 16:45   #21
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor funker det ikke å spise for lite?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Der er nok en del her inne uenig med deg For ikke å snakke om Gary Taube - han tror jeg også vil være uenig i deg i dette
Min erfaring foreløpig er at jeg må mye ned i kalorier på lavkarbo for å få vektnedgang - men ikke alle har det slik. Og jeg er slett ikke sikker på kaloriteorien er årsaken til dette

Blant annet er det gjort forsøk som viser at mennesker med for lite mat tilgjengelig (såkalt kaloriunderskudd) går OPP i vekt om de spiser mest karbohydrater.

(har sett litt for mange Gary Taube videoer på youtube i det siste )

Her er link om du da ikke allerede har sett den eller lest bøker av Gary Taube

Det må kanskje ikke ett kaloriunderskudd til for å gå ned i vekt, men uansett hvordan man vrir og vender på det så MÅ det ett energiunderskudd til for å gå ned i vekt. Det energiunderskuddet kan vi skape på forskjellige vis og er ikke avhengig av kalorimengden vi inntar.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat